Teeninduskanalid

Coop panga teeninduskanalid

Oleme Sulle abiks igas Eestimaa nurgas

Hoia oma rahaasjadel silma peal just seal, kus oled Sina. Coop Panga interneti- ja mobiilipanga kasutamine on tõeliselt mugav ja lihtne.

Kui vajad lisateavet või asjalikku nõu ettevõtte rahaasjade korraldamisel, astu sisse lähimasse Coop Panga kontorisse, võta ühendust oma personaalse kliendihalduriga või helista meie klienditoele 669 0966.

Coop pank teeninduskanalid

Mobiilipank

Oma igapäevaseid rahaasju on kõige lihtsam ajada Coop Panga mobiilirakendusega. See on mugav, lihtne ja turvaline.

Mobiiliäpi võimalused:

  • Lihtne ja mugav sisenemine sõrmejälje või näotuvastusega

  • Vaikimisi profiili ja konto seadistamise võimalus

  • Püsikorralduse seadistamine

  • Apple Pay ja Google Pay seadistamine

  • Automaatsed teavitused laekumiste, väljaminekute ja kinnitamist ootavate maksete kohta

  • Kiire ülevaade kontodest ja tehingutest

  • Kontojäägi udustamise võimalus

  • Kontonumbri saatmise võimalus (SMS, e-post, Skype, Messenger jne)

  • „Küsin raha“ makselingi edastamine või QR-koodi genereerimise võimaluse

  • Mugavad maksed

  • Maksete kinnitamine (sh koondmaksed)

  • E-arved ja püsikorraldused

  • Pangakaardid

  • Ülevaade krediidilepingutest ja uue taotlemine

  • Hoiuselepingute info ja mugav uue hoiuse sõlmimine

  • Kasutajaõiguste ja limiitide muutmine ning kasutaja lisamine ja eemaldamine (lisainfo: Korduvad küsimused)

Laadia alla App Store'ist
Hankige teenusest Google Play

Ärikliendi internetipank

Internetipank võimaldab sul oma pangatoiminguid teha igal pool ja igal ajal. Lisaks kiirele ülevaatele kontodest ja raha liikumistest, leiad siit kõik olulise kuni liidestuste ja e-teenusteni välja.

Internetipanga võimalused:

  • Kiire ja lihtne ülevaade oma kontodest ja toimuvatest tehingutest

  • Määratud maksete lisamine ja muutmine

  • Maksete kinnitamine nii ühe- kui kahekordselt. Kahekordne kinnitamine, tähendab, et makse teostatakse vaid siis, kui mõlemad vastava õigusega isikud on makse ära kinnitanud

  • Maksekorralduste (PDF, ASICE), kontoväljavõtete (PDF, ASICE,CSV, XML, TH6) ja käiberaporti (PDF, ASICE) allalaadimine ja kontoväljavõtte edastamine e-posti teel

  • Maksete (sh koondmaksete) importimine (ISO XML)

  • Makselepingute sõlmimine (e-arved, püsikorraldused)

  • Pangakaartide haldamine ja tellimine, limiitide muutmine

  • Laenu-, liisingu- ja hoiuselepingutega seotud info kuvamine

  • Coop Pank Gateway liidestusega andmevahetus ettevõtte majandustarkvara ja internetipanga vahel (nt konto väljavõte, tehingute ülevaade, maksete edastamine)

  • Kasutajaõiguste ja limiitide muutmine ning kasutaja lisamine ja eemaldamine (lisainfo: Korduvad küsimused)

Teeninduskanalid
Teeninduskanalid

Pangakontorid ja kontaktid

Coop Pangal on 14 kontorit üle Eesti, millest kuues saab teha ka sularahatoiminguid.

Kõik Coop Panga kontorid on avatud esmaspäevast reedeni ning kontori külastamiseks ei pea eelnevalt aega broneerima.

Leia endale lähim kontor

Klienditugi:

E-R 8.30 – 19.00

669 0966

klienditugi@cooppank.ee

Ärikliendihaldurid