Mitteresidendina on kõige mugavam ärikliendi konto avada meie pangakontoris. Konto avamisel tuleb näidata selget seost Eestiga ja selgitada, milline on majanduslik vajadus konto avamiseks.
Coop Pank käsitleb mitteresidendina ettevõtet, mis on registreeritud välisriigis või Eesti ettevõtet, mille üle ei oma kontrolli Eesti resident.
Tugevaks seoseks Eestiga loeme:
- ettevõtte majandustegevus on Eestiga seotud (näiteks püsiv tegevuskoht või töötajad)
- peamised koostööpartnerid on Eestis
- pakutakse Eesti turule suunatud teenust või toodet (näiteks eestikeelne veebipood)
- kinnisvara Eestis või ettevõtte tegevus on kinnisvaraga seotud (näiteks kinnisvara haldus või arendamine)
Pangakontorisse tulles võta kaasa vajalikud dokumendid:
- isikut tõendav dokument
- ülevaade omandistruktuuri ja tegelikke kasusaajate kohta
- kui ettevõte on registreeritud väljaspool Eestit, siis notariaalselt kinnitatud äriühingu registreerimistunnistus või registri väljavõte, mille väljastamisest ei ole möödudnud üle 6 kalendrikuu ja on tõlgitud eesti, vene või inglise keelde
- äriühingu notariaalselt kinnitatud põhikiri, mis on tõlgitud eesti, vene või inglise keelde
- esindusõigust tõendav notariaalselt tõestatud dokument
- viimase 12 kuu konto väljavõte
Kui oleme sinu konto avamise taotluse kätte saanud, siis võtame sinuga peagi ühendust ning vajadusel küsime täiendavaid küsimusi.
Pärast positiivset konto avamise otsust edastame allkirjastamiseks lepingu. Juhul kui äriühingu esindaja(d) ei ole varasemalt käinud end Coop Pangas tuvastamas, siis enne lepingu allkirjastamist tuleb see ära teha.