Taskuhäälingud

Lihtsalt rahast: kuidas luua ja turundada edukat e-poodi?

19.12.2024

Internetiajastul on e-poe loomine kiire ja lihtne. E-poega edu saavutamiseks tuleb aga seista silmitsi mitmete väljakutsetega. Oma kogemusi parima kasutajakogemusega e-poe loomiseks ning sotsiaalmeedia abil uute klientideni jõudmiseks jagavad makse- ja tarnelahendusi pakkuva Montonio tootejuht Maria Häling ning veebipoe Hinga Vabalt asutaja Evert Saarnak.

Ühe mõnusa ja kasutajasõbraliku veebipoe loomine algab platvormi valimisest – see määrab ära, kui suured on e-poe pidamise kulud, mida seal müüa saab, kuidas toimivad makselahendused ning tarned ja nii edasi, selgitab Häling.

„Kui see valik on algusest peale õigesti tehtud, on hiljem võimalik palju kokku hoida – nii aega kui ka raha. Läbi tuleks mõelda ka kogu tehniline osa e-poest: välimus, keerukus ja kogu kliendi liikumise teekond,“ sõnab ta.


Hea turundus sotsiaalmeedias aitab jõuda klientideni

„Kui sul toode orgaaniliselt ei müü, ei ole kohe mõtet tormata suure eelarvega reklaami tegema lootuses, et siis hakkab müüke tulema – ega ikka ei hakka küll,“ tõdeb Hinga Vabalt asutaja Evert Saarnak, kes ise turundab ettevõtet aktiivselt TikTokis.

„Enne, kui sa hakkad reklaamima ja turundama, tuleb välja mõelda turunduskampaania eesmärk – kas siht ongi suurendada müüki või hoopis jälgijaskonda,“ sõnab ta.

Saates räägitakse lähemalt sellest, kuidas luua kasutaja jaoks mugavat e-poodi, mida tähele panna ostukorvi konversioonide parandamisel, milliste viisidega e-poe kulusid kokku hoida, kuidas võita klientide tähelepanu sotsiaalmeedias, millele sisu luues keskenduda ja paljust muust.

Kuula saadet Delfist või Spotifyst.