Blogi

Parima teeninduskvaliteediga kodumaine Coop Pank

Karjäär ・ 06.06.2019

Panganduse valdkonnas selgus, et kodumaisel kapitalil põhinevad pangad on au sees.

Ettevõtete keskmine soovitusindeks on kasvanud suuremal või vähemal määral kõigis kaardistatud valdkondades. Valdkondadena kaardistati igapäevakaubandus, apteegid, tanklad, telekommunikatsioon, pangandus, kindlustus, kinod, taristu, ehituskauplused, jäätmevedu ja pakiteenus ning laevareisid.

Panganduses on kerkinud suurte tegijate asemel esile hoopis väikesed kodumaised pangad. Seda kinnitab 2254 Eesti elaniku seas läbi viidud uuring, et vähem kui kaks aastat turul olnud Coop Pank on panganduse pingeras saavutanud 2. koha ja üldises pingereas 14. koha.

Kantar Emori läbiviidud uuringu eesmärk oli mõõta klientide reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut erinevatele ettevõtetele. Uuringu käigus paluti meenutada oma viimaseid konkreetseid kontakte vastava valdkonna ettevõttega ning nendele värsketele kogemustele tuginedes hinnata oma kogemust läbi soovitusväärtuse. Klient andis oma hinnangu ettevõttele läbi oma viimaste reaalsete kontaktide ja seeläbi saadud kogemuste kokkuvõttena – olgu see siis vahetu kontakt ettevõtte esinduses-kontoris-kaupluses, suhtlus telefoni, e-maili või posti teel.

„Aasta alguses võtsime kasutusele uue infosüsteemi, mis kiirendas oluliselt väikelaenu taotlemis- ning väljastamisprotsessi. Samuti jätkasime elektrooniliste pangakanalite arendamist, mille käigus lisati uusi funktsionaalsusi interneti- ja mobiilipanka. Aprillikuus liitus Coop Pank pankadevahelise välkmaksete süsteemiga, mis lubab klientidel teha ning vastu võtta kuni 15 000-euroseid pankadevahelisi rahaülekandeid sekunditega. Tänaseks toimib sularaha sissemakse võimalus juba 200 Coopi kaupluses. Oleme pangandusteenuseid arendades lähtunud klientide ootustest ja saavutatud tulemus näitab, et kliendid hindavad seda,“ sõnas Coop Panga juhatuse esimees Margus Rink.

Jaga: