Blogi
Coop Panga uus mobiilipank
Igapäevased rahaasjad ・ 20.11.2017
Alates novembrist saab Coop Panga teenuseid kasutada ka mobiilipangas. Loe sellest blogipostitusest, kuidas muuta mobiilipanga abil igapäevaste pangateenuste kasutamine mugavamaks.
Coop Panga mobiilipangas saab teha kõiki igapäevaseid pangatoiminguid: saada ülevaadet oma kontojäägist ja viimastest tehingutest, teostada makseid, hallata e-arveid ja pangakaarte ning jagada paari klikiga oma kontonumbrit. Peagi lisandub võimalus jälgida mobiilipanga vahendusel ka Coop boonuspunktide seisu.
Coop Panga e-kanalite juht Helena Kokk rääkis, et panga eesmärgiks oli luua kaasaegne, ent kasutajate jaoks lihtne ja intuitiivne mobiilirakendus, mille kasutamist ei pea keegi hakkama eraldi selgeks õppima. ”Mobiilipanga kujundust iseloomustavad lihtsus, värskus ja kaasaegsus, rõhutades panga kodumaisust ja kuulumist Coop Eesti gruppi,” lisas Kokk.
Mobiilipangas saab mugavalt ja kiiresti
- vaadata ülevaadet oma kontodest ja tehingutest
- saata kontonumbrit SMSi, e-posti, Skype’i, Messengeri vms kanali kaudu
- teha ja kinnitada makseid
- vaadata ja tellida e-arveid
- hallata oma pangakaarte
Hetkel saab mobiilipanka sisse logida mobiil-ID abil. Järgmisel aastal lisandub rakendusse ka Smart-ID tugi. Mobiilipanka saab kasutada nii Androidi kui Apple iOSi seadmetes ja seda on võimalik juba praegu alla laadida nii App Store’i kui Google Play Store'i vahendusel.
Töö mobiilipanga edasiarendamisel jätkub – juba lähiajal lisandub uusi võimalusi, näiteks kiire kontojäägi vaatamise võimalus ilma panka sisse logimata. Coop pangakaart toimib Coop kaupluste kliendikaardina, mis annab ostudelt allahindluseid ja kogub boonuspunkte. Mobiilipangas lisandub peagi võimalus vaadata ülevaadet oma boonuspunktidest.
Mobiilipanga kujunduse ja tehnilise lahenduse loomisel oli panga koostööpartneriks Eesti juhtiv tarkvara- ja tootearenduse ettevõte Mooncascade. Marko Söönurm, Mooncascade UX/UI disainer, selgitas, et hea koostöö ning ühtne arusaam kliendi, arendaja ning läbi testimise ka lõppkasutaja poolelt võimaldas nii veebilahenduse kui ka mobiilse rakenduse realiseerida ligikaudu poole aastaga, mis on analoogsete projektide puhul igati märkimisväärne tulemus. “Töö pole sellega aga kindlasti veel lõppenud. Mobiilirakenduse osas lisandub funktsionaalsust ja lähtuvalt suurema hulga kasutajate tagasisidest ning täiendavatest testimistest optimeeritakse üldist kasutusmugavust nii disaini kui ka kasutusloogika kontekstis. Kuivõrd Coop Pank on oma struktuurilt ja töökorralduselt võrreldes turuliidritega veel väike, siis annab see suurepärase võimaluse kiirelt, loovalt ja paindlikult reageerida tarkvaraarenduses kehtivate ja muutuvate trendidega ning seeläbi teha tulemust, mis tavakasutaja igapäevast rahakorraldust lihtsamaks ja kiiremaks teeb," lisas Söönurm.
Coop Pank on Eesti kapitalil põhinev universaalpank, mille enamusosanik on Eesti ainus ühistuline jaekaubandusgrupp Coop Eesti. Coop Panga eesmärgiks on kasutada ära jaekaubanduse ja panganduse vahel tekkivat sünergiat ning tuua igapäevased pangateenused taas inimeste kodu lähedale. Coop Pank koos tütarettevõtetega annab tööd ligi 200 inimesele peakontoris ja 14 üle Eesti paiknevas esinduses. 19 ühistust koosneval Coop Eestil on umbes 350 kauplust, 80 000 eraisikust omanikku ja ligi 600 000 püsiklienti.
Laadi Coop mobiilipanga rakendus oma nutiseadmetesse App Store'ist (iOS) või Google Play Store'ist (Android).