Uudised

Alates 01.05.2025 muutuvad Coop Panga üldtingimused

15.04.2025

Peamised muudatused on järgmised:

  • täpsustasime eraisikuga põhimakseteenuse lepingu sõlmimise tingimusi (punktides 4.9. kuni 4.12.) ja eraisiku põhimakseteenuse lepingu ülesütlemise tingimusi (punktides 13.3. ja 13.4. ning punktides 13.7. ja 13.8.);
  • täiendasime mitte-põhimakseteenuse lepingu sõlmimisest keeldumise ja teenuste blokeerimise aluseid (punktides 4.5.12. ja 4.5.13. ning p-ides 7.1.4.2. ja 7.1.4.16);
  • täpsustasime detailsemalt olukordi, kus pank saab kliendi soovitud tehingu täitmisest keelduda. Eelkõige on tingimusi täiendatud olukordadega, kus klient ei suuda panga nõudel pangale usutavalt selgitada oma tehingu sisu, eesmärki või vajadust ja/või veenda panka, et tehing on vastavuses panga riskiisuga (punktides 6.9. ja 6.14.);
  • täiendasime ja täpsustasime mitte-põhimakseteenuse lepingu erakorralise ülesütlemise tingimusi (punktides 13.2.2., 13.2.3. ja 13.2.6.), tuues ülesütlemise põhjustena eraldi välja kliendi poolse tehingute tegemise kolmanda isiku eest ja huvides ning kliendi poolt kahtluste kõrvaldamata jätmise seoses näilise tegevuse, võltsimise, maksude tasumisest kõrvalehoidmise või muude õigusaktide rikkumise osas. Samuti loeb pank lepingu oluliseks rikkumiseks, kui klient või tema äripartner ei rakenda panga hinnangul piisavalt meetmeid, et tagada oma tegevuse vastavus kehtivatele sanktsioonidele või kui seotud asjaolud viitavad võimalikule sanktsioonidest hoidumisele.

Uute tingimuste ja hinnakirjaga on võimalik tutvuda siin.

Täiendavate küsimuste korral võta palun ühendust meie klienditoega, kirjutades klienditugi@cooppank.ee või helistades 669 0966 (E-R 08:30-19:00).